Ania Karpowicz

flecistka // concert flutist

CDs

Hashtag Ensemble #WITKACY (Requiem Records Opus Series, 2018)

Program #WITKACY powstał w 2017 r. do partytur fotograficznych na zaproszenie Polskiego Towarszystwa Muzyki Współczesnej. Płyta jest zapisem premierowego koncertu, który odbył się w warszawskim PROMie Kultury. Z tym samym programem zespół wystąpił w Filharmonii im. M. Karłowicza w Szczecinie w ramach cyklu SOUNDLAB (2018).

więcej

Wojciech Błażejczyk "Trash Music" (Requiem Records Opus Series, 2018)

Monograficzny album nagrany z udziałem Hashtag Ensemble, zawierający trzy kompozycje na instrumenty akustyczne, głos, elektronikę i obiektofony – zużyte przedmioty codziennego użytku (takie jak suszarka na bieliznę, lampka, siekacz do jaj), których dźwięk jest przetwarzany na żywo. Teksty utworów stanowią kompilacje treści zaczerpniętych ze środków masowego przekazu – stron i forów internetowych, gazet, reklam, a także portalu Facebook i napisów na murach budynków.

więcej

Hashtag Ensemble #NetworkMusic (Requiem Records Opus Series, 2018)

To pierwsza repertuarowa płyta zepołu nagrana w szerokich składach łączących brzmienie klasycznych instrumentów akustycznych i elektronicznych (m.in. EWI, Hammond, gitara elektryczna). Utwory dla Hashtag Ensemble napisali młodzi polscy kompozytorzy: Wojciech Błażejczyk, Dariusz Przybylski, Ignacy Zalewski, Adam Porębski i Mikołaj Majkusiak, podejmując temat muzycznego networkingu.

więcej

Hashtag Ensemble "Visegrad Songs" (Requiem Records Opus Series, 2015)

„Jeżeli lubisz tajemne mroki, nagłe rozbłyski, smugi, krążenie barw i fantazyjność – wszystko to na tej płycie masz. Ale jest też tu dystans, kultura opowieści i użytych środków – rodzaj klasyczności. Jest tęsknota, ale nie ma pretensji. Zapomnisz przy tej płycie na chwilę o artystycznej ostrości, walce kontrastów, dramacie i radykalizmie. Spokojnie, wszystko to autorzy płyty znają i umieją. Ale na chwilę przystają. I jest w tym ich odwaga.” (Jerzy Kornowicz)

więcej